Veelgestelde vragen - AntiSlipShop

Bestellen

Wie kan er een bestelling plaatsen bij AntiSlipShop?

Zowel particulieren als bedrijven kunnen via AntiSlipShop online producten bestellen die op de site vermeld worden. Iedere bestelling kan afgerekend worden via iDEAL of via een gewone overschrijving. Dit zal tijdens het bestelproces op de website ook duidelijk vermeld worden.

Als klant is het niet noodzakelijk een account aan te maken. Wel zitten er een aantal voordelen aan een account aanmaken, zoals:
- u ontvangt de bijbehorende spaarpunten op uw account voor nog meer voordeel;
- een eerder geplaatste bestelling kan eenvoudig worden gevolgd;

- de bestelhistorie kan worden teruggezien;
- eventuele retourzendingen worden in uw account opgeslagen;
- per mail ontvangt u (automatisch) de nieuwste aanbiedingen, waardoor u altijd op de hoogte bent en geen enkele aanbieding hoeft te missen!

 

Stappen bestelproces

  1. Ga naar het door u gewenste product.
  2. Geef eventueel de door uw gewenste opties aan op de productpagina van het door u gewenste product. Dit is optioneel en kan per product verschillen.
  3. Via de button bestel button AntiSlipShop plaatst u vervolgens het door u gewenste product, en bijbehorende opties, in de winkelwagen.
  4. U kunt eventueel verder winkelen / meerdere producten bestellen, door bovenstaande stappen te herhalen.
  5. Indien u uitgewinkeld bent, gaat u via de opties "Winkelwagen" (winkelwagen button antislipshop) of  "Afrekenen" (in het bovenste menu), naar de pagina waarop u de door u gewenste producten kunt afrekenen.
  6. U komt vervolgens op de volgende pagina ("Winkelwagen") terecht:

    winkelwagen pagina antislipshop
     
  7. Afhankelijk van uw wens, kunt al dan niet aangeven of u zich wilt registreren als klant (linker kolom van deze pagina).
  8. De velden met de rode sterretjes (in de linker kolom) zijn velden die AntiSlipShop nodig heeft om uw bestelling op het juiste adres af te kunnen leveren. Afhankelijk of u zich wel of niet wilt registreren, dient u ook een wachtwoord voor uw persoonlijke account in te voeren.
  9. In de middelste kolom van de pagina, kunt u een keuze maken uit:
    - of u uw bestelling wilt laten bezorgen of dat u uw bestelling komt ophalen in (één van) onze winkel(s). De verzendkosten zijn mede gebaseerd op de ingevoerde adresgegevens in de linkerkolom van deze pagina.
    - de door u gewenste betaalwijze (iDEAL, MisterCash (België) of Overboeking (50/50)
  10. In de rechterkolom treft u een opsomming van de door u bestelde producten en de bijbehorende prijs per product aan, inclusief de totaalprijs van de bestelling met bijbehorende verzendkosten (indien van toepassing).
  11. Onder aan de pagina dient u aan te vinken dat u akkoord bent met de Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn. Tevens dient u aan te vinken dat u alle gegevens van uw bestelling heeft gecontroleerd en correct heeft ingevuld.
  12. Zodra u dit heeft gedaan, kunt u op de button bestel button checkout pagina AntiSlipShop klikken en gaat u door naar de volgende sectie van het afrekenproces. Dit is mede afhankelijk van de gekozen betaalmethode.
  13. Indien u heeft gekozen voor de betalingsmethode iDEAL, dient u een keuze te maken uit de door u gewenste bank in het volgende scherm:

    selecteren van bank bij betalingsmethode iDEAL

    Indien u heeft gekozen voor de betalingsmethode MisterCash of Overboeking, leest u dan de instructies op het scherm.
  14. Om de bestelling af te ronden, na selectie van de gewenste bank (iDEAL), drukt u op de button bevestig bestelling DeSchotelShop.
  15. U wordt vervolgens doorgeleidt naar de betalingsomgeving van uw bank (bij iDEAL en MisterCash). Volg de instructies op uw scherm.
  16. Indien de complete bestelling, inclusief betaling is afgerond, verschijnt de melding op uw scherm:

    checkout succes pagina DeSchotelShop
     
  17. Via de mail wordt u door AntiSlipShop verder op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.

 


Betalen

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op AntiSlipShop zijn inclusief BTW.

 

Op welke wijze kan ik betalen op AntiSlipShop?

U kunt betalen met iDEAL (Nederland), MisterCash (België) of via een Overboeking (Nederland en België).

 

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

 

AntiSlipShop.nl biedt verder ook de mogelijkheid tot een Overboeking (op basis van 50/50), waarbij 50% vooraf betaald dient te worden en 50% achteraf -na ontvangst- van de bestelling.

 

Ondersteunt AntiSlipShop ook nog andere betaalwijzen?

Nee.

 

Ik krijg met iDEAL in combinatie met ABNAMRO en in Google Chrome een foutmelding. ("Deze site is geblokkeerd voor het onveilig uitvoeren van een plugin").

Helaas is hier geen oplossing voor. ABNARO kan hier geen uitsluitsel over geven. Andere banken kennen dit probleem niet. U kunt eventueel een andere browser gebruiken (bijvoorbeel Internet Explorer) vor het plaatsen van uw bestelling.

 


Levering

Op welke wijze wordt een bestelling via AntiSlipShop bezorgd?

De bestelde producten worden tot 30 kilo door PostNL afgeleverd op het door u opgegeven adres. Het pakket wordt 2 maal op het aangegeven adres aangeboden. Bent u niet thuis, dan zult u een bericht in de brievenbus vinden met daarop het dichtstbijzijnde postkantoor waar het pakket dan kan worden opgehaald. Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor liggen.

 

Tip: geef een ander verzendadres op, bv. uw werkadres, waar overdag het pakket zeker kan worden aangenomen. Dit voorkomt een bezoek aan het postkantoor.

 

Let op: PostNL levert op werkdagen en zaterdagen m.u.v. sommige gebieden in Nederland. Pakketten in Belgie worden veelal binnen 48 uur aangeboden.

 

Pakketten en pallets zwaarder dan 30 kilo worden door onze transporteur uitgeleverd. Bent u niet thuis dan wordt er een briefje in de bus gedaan met daarop in ieder geval het telefoonnummer van de vervoeder. U kunt met hen dan een nieuwe afspraak maken.

 

Alle pakketten (Zowel binnen Nederland als naar Belgie) worden verzonden met een trackingcode, zodat u de zending kunt volgen.

 

Alle zendingen zijn verzekerd.

 

Wat zijn de levertijden van AntiSlipShop?

Alle producten die via AntiSlipShop worden aangeboden zijn uit voorraad leverbaar.

Wanneer u uw bestelling op een normale werkdag voor 14:00 uur plaatst en met iDEAL of MisterCash betaalt, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt*. Als u in het weekend of op een feestdag besteld, dan wordt uw bestelling de eerst volgende werkdag verzonden.
Afhankelijk of het artikel door AntiSlipShop.nl zelf wordt aangeboden, danwel dat een artikel wordt geleverd door aan externe aanbieder, kan de levertijd langer zijn dan 1 of 2 werkdagen. In dat geval wordt u per mail geïnformeerd.

 

Ik wil de levering graag onder rembours ontvangen, kan dat?

Nee, wij leveren niet onder rembours. Dit omdat veel van onze producten in de shop slechts een beperkte voorraad kennen. In het verleden is hier helaas misbruik van gemaakt door bestellingen alsnog te weigeren.

 

Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum, kan ik een ander adres opgeven?

U kunt er natuurlijk ook voor kiezen een ander verzendadres op te geven, bijvoorbeeld uw zakelijke adres, buren of vrienden. Het alternatieve adres kunt opgeven op de bestelpagina.

 

Verzendkosten

De verzendkosten -voor bestellingen tot 30kg- zijn in Nederland EU 7,- per bestelling. In België zijn de verzendkosten -tot 30 kg- per bestelling EU 9,-.

 

Kan ik laten leveren buiten Nederland?

Naast Nederland leveren wij ook aan Belgie. De verzendkosten liggen slechts enkele euro's hoger.

 

Kan ik de bestelling ook ophalen?

Indien gewenst kunt u de bestelling ophalen op onze locatie:

             Kleveringweg 4
             2616 LZ Delft

Ons kantoor is open van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00.

 

Bel (015 82 00 303) of mail info@antislipshop.nl aub altijd even, voordat u de bestelling komt ophalen en wellicht voor een dichte deur komt te staan.

 


Garantie

Zit er garantie op de geleverde producten?

Op de producten van AntiSlipShop zit standaard 2 jaar garantie, tenzij anders vermeld bij een bepaald product en behoudens de wettelijke verplichtingen omtrent garantieregelingen.Treft u de pech van een verkeerde of beschadigde bestelling, laat het ons dan meteen weten via info@antislipshop.nl, dan sturen we u de retourinstructies zoals die van toepassing zijn op het betreffende product direct toe.

Bij een foutieve levering draagt AntiSlipShop bij ontvangst van het geretourneerde, ongebruikte en onbeschadigde artikel zorg voor een spoedige herstelzending.

 

Hoe zit het met de fabrieksgarantie op een product?

AntiSlipShop garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmee in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product.

 

Deze garantie vervalt:

- bij nalatige omgang met het artikel,
- bij opzettelijke beschadiging van het artikel en
- indien anderen dan AntiSlipShop zonder toestemming van AntiSlipShop herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd en door die (herstel)werkzaamheden een defect is opgetreden.

 


Ruilen / retourneren

Het product is beschadigd. Wat doe ik nu?

Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u zo snel mogelijk na ontvangst (we verzoeken u dit binnen 48 uur te doen) aan ons te melden via een mail naar info@antislipshop.nl. Wanneer u een verkeerd of door transport beschadigd product heeft ontvangen, moet dat zo snel mogelijk door u retour worden gestuurd.

 

Hoe kan ik een product terug sturen naar AntiSlipShop?

Zonder account

Een product ruilen of retour zenden zonder dat u een inlog account heeft, kunt u doen door een email te sturen naar info@antislipshop.nl. U ontvangt dan de verdere instructies per email.

 

Met account

U kunt dit ook doen door in uw account de retourzending in te geven.
U ontvangt dan een bevestigingsmail, waarna u de betreffende producten terug kunt sturen naar het onderstaande adres:

AntiSlipShop
Kleveringweg 4
2616 LZ Delft


Van retourzending zijn uitgesloten:

- Producten die reeds zijn gebruikt


Indien akkoord voor retour geldt de volgende procedure:

- U stuurt zelf uw product terug;
- U betaalt in eerste instantie de portokosten zelf;
- Bij ontvangst zullen wij (AntiSlipShop.nl) het product beoordelen;
- Indien er sprake is van een terechte klacht zullen wij de porto kosten crediteren;
- We streven ernaar met ca. 1 week het probleem verholpen te hebben;
- Voeg altijd een briefje bij met uw bestelnummer, reden van de klacht, naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en uw bankrekeningnummer.

 

Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.

  2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Bij levering van diensten:

  1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.

  2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.


 

Kosten in geval van herroeping

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.


 

Uitsluiting herroepingsrecht

  1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

  2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  • die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

  • die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

  • die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

  • die snel kunnen bederven of verouderen;

  • waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

  • voor losse kranten en tijdschriften;

  • voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:

  • betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;

  • waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;

  • betreffende weddenschappen en loterijen.

 


Contact

Hoe kan ik AntiSlipShop bereiken?

AntiSlipShop is een webshop, waarbij wij proberen zoveel mogelijk informatie via de site te publiceren. Mocht u toch een vraag hebben dan kunt u ons bereiken via het contactformulier van de AntiSlipShop of per email via info@antislipshop.nl.

 

Waar of hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan voorkomen dat u een klacht over AntiSlipShop of een product uit AntiSlipShop heeft. Hoewel we alles met de grootst mogelijk zorg invullen, kunnen er fouten worden gemaakt of kan het voorkomen dat er onverhoopt iets niet correct is aan het aangekochte product of dat het product beschadigd wordt afgeleverd. Het blijft tenslotte ook mensenwerk. Graag worden we hiervan op de hoogte gesteld via het contactformulier of per email via info@antislipshop.nl.Binnen 24 uur heeft u altijd een reactie van ons op uw bericht.

Een klacht nemen we zeer serieus. Iedere klacht is immers voor AntiSlipShop ook een leermoment.
Belangrijker is dat u tevreden bent en blijft met uw aankoop!

 

De 14 dagen bedenktijd zijn voorbij, maar mijn product is stuk. Wat nu?

Indien er zich een garantieprobleem voordoet in de periode nadat eerdergenoemde 14 dagen ('bedenktijd') verstreken zijn, dan geldt de normale garantie procedure. Wat moet u doen? Er zijn twee mogelijkheden:

 

1. Neem contact op met de fabrikant/ importeur
Meld het probleem bij de fabrikant/ importeur. Zij kunnen het probleem misschien wel telefonisch verhelpen. Mocht het niet telefonisch te verhelpen zijn, dan hebben de meeste fabrikanten een aan-huis service voor garantie. Het merk zal met u een service afspraak maken en thuis bij u langskomen.

2. Neem contact op met AntiSlipShop
U kunt natuurlijk ook altijd langskomen in Capelle aan den IJssel met het product. Wij bekijken samen met u de situatie. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt in de regel 2 - 3 weken. U kunt het product weer afhalen in onze showroom, zodra het gerepareerd is. Wij stellen u op de hoogte zodra wij het gerepareerde product retour hebben ontvangen van de fabrikant.

 


Leveranciers

Ik ben een leveancier en wil ook graag mijn producten via AntiSlipShop aanbieden. Hoe doe ik dat?

Bent u leverancier en wilt u uw producten ook aanbieden op AntiSlipShop, neemt u dan contact met ons op.

Mailt u naar info@antislipshop.nl en wij sturen u binnen 1 werkdag de benodigde spullen om producten op de AntiSlipShop te kunnen plaatsen.

Naast een overeenkomst, zullen wij per artikel een document toezenden waarin het product beschreven dient te worden. Naast omschrijving, prijs en voorraad zullen ook leveringsafspraken opgenomen worden. Er wordt vastgelegd hoe de consument het product kan afnemen, zijnde afhalen of bezorgen. Dat kan en mag per artikel verschillen. Ook zullen wij met u afspreken of, in geval van bezorging, u dat zelf afhandelt of dat AntiSlipShop dit verzorgt.

Bovenstaande zorgt ervoor dat levering van het artikel aan de consument gewaarborgd is.

Plaatsing is (vooralsnog) kosteloos. U betaalt alleen een percentage als er een product via de website van AntiSlipShop wordt verkocht.

 


Dealers

Ik ben een dealer / heb een eigen winkel en/of webshop en wil ook graag de producten van AntiSlipShop aanbieden. Is dit mogelijk?

Bent u dealer, heeft u een eigen (web)winkel en wilt u ook de producten van AntiSlipShop opnemen in uw assortiment? Neemt u dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Mailt u naar info@antislipshop.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de diverse opties verder te bespreken tijdens een persoonlijk gesprek.

 

 

 

 

24/7 Klantenservice

Binnen 24 uur altijd een reactie.